Fullt upp...

Tårarna rinner...
Varför ska det måsta bli så här?
Efter en så bra helg i Åsele kommer man tillbaka till verkligheten och möts av alla måsten och krav som ställs på en.
Det är så mycket just nu, projektrapporter som ska skrivas klart, apu-redovisningar som ska förberedas, allt inför balen som ska fixas osv osv.
Listan kan göras lång och jag får bara en klump i magen av att tänka på det.

Som sagt, helgen i Åsele var jätte bra. Det är så skönt att komma till ett riktigt vinterland och att bara få vara.
I fredags åkte jag och Robert iväg till Dorotea och gick där en stund. Kollade i butiker och åt på en pizzeria, det var väldigt mysigt.
Sedan i lördags var vi hos Roberts mormor och morfar i Östernoret och körde skoter och promenerade i det vackra vintervädret. På kvällen kom hela släkten och vi firade Roberts storasyster Beatrice som fyllde 21. Sedan såg vi melodifestivalen. Jag tycker att det var en rolig final, just därför att man inte kunde tippa vem som skulle sluta som vinnare, in i det sista var det jämnt och spännande, och jag tror ändå att Opera-damen Marlena kan ta sig långt, det är en charmig låt ;)
I söndags åkte vi hundspann. Det var hur mysigt som helst! Som att åka skoter men otroligt mycket mer fridfullt. Hundarna var jättesöta, och helmysiga! Helt otroligt att dom kan jobba så där. Det var häftigt!

En mysig helg i kort sammanfattningn,
but back to business.
Måste ta mig i kragen och jobba på.
Efter påsk blir allting bättre.

Idag jobbade jag på Sandgärdan där jag praktiserade för 2,5 år sedan. Det var sig likt och många av barnen är kvar.
Ska jobba där i veckan, och visst, det är stressigt. Men för den här veckan ska det nog gå bra.

Nu ska jag återgå till all skrivning som gärna skulle varit klar igår.
3 veckor till fjällen, inte ens det. Jag längtar!

Håll mig i handen! I need your support.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hörredu stumpan.. Jag har ju lovat att ställa upp med klänning och allt runt i kring så det där med balen kan du släppa ett tag. :) Ps. Love you! :)

2009-03-16 @ 18:57:10
Postat av: Marielle

Ser att mitt namn försvann. Hmm? ..det var jag som skrev det förra.. :)

2009-03-16 @ 18:58:42
Postat av: johanna

hörru! jag längtar också till fjällen nu, inte länge kvar :) vi kommer ha det liiiika mysigt som alltid :) du ska se att det löser sig, inte många veckor kvar till studenten nu, och den dagen.. tro mig, du kommer vara lyckligast i världen, allt du gjort, allt du klarat av.. och framförallt, allt du uppnått :) du är så duktig, du vet att jag alltid finns här älskade du :) PUSS! (snart kommer ni till mig, och jag längtar efter dig!!)

2009-03-16 @ 21:13:06
URL: http://norman.blogg.se/
Postat av: mamma

Min älskade trollunge... allt kommer att ordna sig,det vet du. Men ibland är det så jätte jobbigt och man tror att allt kommer att gå åt skogen. Men det är då vännerna och mamma bryr sig och finns där,då man behöver dom som mest! Vi finns här för dig gumman,vi ger dig den hjälp och trygghet du behöver vännen. Det här ska ordna sig,lita på mig min fina "prinsessa". Älskar dig/Mamma

2009-03-18 @ 17:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0