Segt.

Hörreni, nu går det segt med bloggandet.
Det är som att tiden inte finns, eller så är det så att det inte finns något att skriva om.
Dagarna går och jag njuter av sommaren.

Midsommarhelgen spenderades i Malträsk, precis som alla andra år.
En fantastisk helg med ett superbra sällskap.
Det bästa med helgen var nog att vi tog med oss en badtunna.
Vi slapp det kalla sjövattnet, och kunde värma oss i en skön tunna.
Däremot blev det en del uppsvalkning i sjön ändå, men det beror nog mest på att vi inte är riktigt funtade som vi ska ;D

Peace and Love-festivalen är i helgen, och flera jag känner ska dit.
Jag hade gjort allt för att fara jag med. Har aldrig varit på en festival, och det hade varit riktigt roligt!
Musik, folk och bara allmänt chill. Ja, det hade inte suttit helt fel! =)
Så min uppmaning är: Alla som ska på PL, njut från mig med! =)


Kommentarer
Postat av: Marielle

Men du! Snygging... :) Förresten, sexiga tofflor.. :) PUSS

2009-06-24 @ 10:25:46
URL: http://marie11e.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0