Tufft.

Nu sitter jag här med en massa papper i knät.
CSN, bilagor, ansökningar osv.
Det är inte lätt att ta steget från student med allting serverat på fat, till att studera och måsta fixa allt själv.
Boende, bidrag, studielån osv. Det är mycket som ska ordnas, och jag får huvudvärk bara av att tänka på allt.
Kunde inte utbildningen hållas i Umeå, då hade jag iallafall sluppit tänka på boendet.
Suck.

Idag var första dagen hemma på länge. Jag och mamma åkte in till stan för att se David spela fotbollscup.
Jag blir så stolt över min älskling.
2 mål och ett assisterande mål som resulterade i att Hörnefors vann med 4-0.
Well done baby!

Imorgon börjar jag jobba på Nolia.
Vi ska börja med att skära bröd imorgon, det är väl det tror jag.
Det känns faktiskt kul att få jobba lite grann. Att få känna att jag gjort någon nytta i sommar ;)
Sen åker min familj till Övik, jag är riktigt sugen jag med.
Till min klass är 3 stycken anmälda, förstå vilken chans jag skulle ha. Jag skulle som sämst komma 4:a.
Heja mig!

Nu är dom snart på väg, eller så har dom redan åkt.
Mina Wallbergare som ska till Norge. Det känns som om vi var där för någon månad sedan,
men det är ett år. Helt sjukt hur snabbt ett år kan gå!
Nu hoppas vi på november 2010. Det hade varit fett kul ;)

  
Norge med er var underbart! <3



Favoritbil och jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0