Omstrukturering

Nejni, det blev inte souvasförsäljning men det blev fläskfile istället.
Dem som har jobbat med det tidigare säger att fläskfile delen är lättare, och det känns förstås bara positivt.
Men att jag inte fick jobba med Marielle känns inte alls lika roligt.
Hade verkligen sett fram emot att stå vid henne.
Mycket för att det känns tryggare, men också för att jag tycker så ofantligt mycket om min moster.
Istället kommer hon att stå på våningen under mig, i ett litet souvastält.

Men det här ska nog gå bra.
Med ett gott humör och en positiv inställning så ska jag nog få denna vecka att gå bra.

Snart åker min familj till Övik på dragracing. Det känns så otroligt konstigt att inte jag har packat,
att jag inte är delaktig och så.
Det här är den första tävlingen jag någonsin missat.
För 3 år sedan hade jag bestämt mig för att dragracing inte var något för mig. Jag hade inte någon riktigt i min ålder och jag körde inte själv. Därför hade jag kommit fram till att jag skulle stanna hemma från den första tävlingen som då skulle gå av stapeln i Piteå. Jag blev avsläppt i stan medan min familj och dragracingbussen åkte till ett par bekanta för att vänta in dem, sedan skulle dem åka upp till Piteå tillsammans.
Jag hann gå på stan i 15min, sen ringde jag mamma med gråten i halsen.
Jag frågade vart dem var och  jag sa att jag hade ångrat mig.
Dem var fortfarande kvar hos våra bekanta i Umeå, så när dem var klar där kom dem om på stan och hämtade mig och jag åkte med till Piteå.
Det är den enda gången jag tvekat på att följa med. Nu förtiden får dem mig knappt ur bussen när vi kommer hem ;D

Jag är allt bra knäpp jag. Men dragracing är min grej, så är det bara ;D
Men i helgen blir det jag och David som ska stanna hemma. För han spelar fotbollscup.
Så vi får ta hand om varandra och hoppas på att det går bra för Frida.
Sedan håller vi också tummarna för Linus och Lina som kör i Norge i helgen.

Nu ska jag vinka av my loves,
sen ska jag följa med David till stan och heja på hans lag när de ikväll möter ett norskt lag.

Puss.

And I'd give up forever to touch you
Cause I know that you feel me somehow
You're the closest to heaven that I'll ever be
And I don't want to go home right now

And all I can taste is this moment
And all I can breathe is your life
Cause sooner or later it's over
I just don't want to miss you tonight

And I don't want the world to see me
Cause I don't think that they'd understand
When everything's made to be broken
I just want you to know who I am

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0