Grönan here we come

Ännu en morgon i södern. Och jag har verkligen sovit gott.
Igårkväll såg vi Snowroller, för andra gången den här helgen ;D
Snacka om klockren film, eller filmer. Lasse Åberg kan verkligen!
Vaknade inte förns 11 imorse, ordentligt utvilad. Man tar igen alla timmar som man missar ganska snabbt.

Nu känns det att vi bott uppi varandra under en längre tid. Det tjafsas och diskuteras hela tiden,
Jag blir så less.
Det visar väl kanske på att vi är en normal familj, men nån måtta får det väl lov att vara.
Det finns somliga i denna grupp som verkligen är ute efter att få igång en diskussion. Gång på gång.

Idag ska vi åka på GrönaLund, och jag tror det kommer bli jättebra.
Då ska vi ha kul ;)
Frida har tjatat hela sommaren om att vi ska åka ALLT när vi kommer dit.
Det får vi väl se om, men det var så länge sen vi var på Grönan så jag ska nog försöka åka så mycket som möjligt.
Sen imorgon ska vi in till Uppsala. Gå på IKEA, sen skulle vi tydligen på något stort köpcenter. Det tackar jag inte nej till =)

Nu är många av mina käraste i Rättvik, eller är påväg dit.
Jag vill också!
Förra sommaren var så klockren, och allting var så perfekt.
Vi får satsa på att åka dit nästa år igen. Rättvik är verkligen speciellt.
Ni som aldrig varit där, har gått miste om något fantastiskt!

Ha en bra dag!

Du ska veta att jag saknar dig
det finns känslor som aldrig tar slut
Du ska veta att jag inte glömt
det finns bilder som aldrig suddas ut
Jag har vaknat mitt i natten av tystnaden
och önskat att sov här med mig
En del av mitt hjärta kommer alltid slå för dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0