Cry, cry, cry

Varför ska man alltid fästa sig vid människor som i vanliga fall bor ljusår bort.
Gång på gång, och jag lär mig aldrig.
Insikten om att vi bor i fel del av Sverige blir mer och mer uppenbar.
Wallbergare, jag hoppas ni håller en plats till mig i ert hus ;D

Helgen då.
Fantastisk!
Vädret var inte lika bra som förra året, det har regnat lite och solen har tyckt om molnen.
Men att jag mesta dels har gått runt i korta shorts hela helgen är ju ett tecken på att det dög iallafall.
Frida och David har varit jätteduktiga.
Med 51 juniorer i start, för att sedan tävla om att komma in i en 32-bilarsstege. Det är inte lätt.
Men detta fixade mina hjärtan. David var riktigt på gränsen med att bli kval 31.
Här snackar vi inte lätt match om man säger så.
Speakern berömde juniorerna och var mäkta imponerad av att på bara 3 kvalrundor sätta en bumpstop på 0.066.
Det var tydligen något som man inte ens hade lyckats med i USA =)

Annars har sällskapet varit riktigt bra, och jag har skrattat en hel del. Men kan man göra annat, egentligen?
Det är sommar, det är dragracing, det är bra människor. Jag har sagt mer än en gång i helgen att det är sommaren jag lever för. Ärligt.

Igårkväll efter att Linus åkt ut kommer Leif fram till mig och säger; Emelie, ikväll blir det en tung kväll.
Mannen hade rätt! En otroligt rolig kväll, men det blev lite för mycket av det goda för Fröken Rosa.
Tur då att det finns änglar i närheten. Bejbi!

Nu sitter vi i bussen på väg tillbaka till Järlåsa, hos Therese och Anders.
Vi ska bo där till på onsdag. Och låna deras bil på dagarna. Imorgon ska vi åka in en sväng till Uppsala och på tisdag blir det Gröna Lund. Det blir kul!
Sen när jag kommer hem väntar 10dagars jobbande på Nolia. Med Marielle, jag ser verkligen fram emot att spendera en massa tid med dig. Det har inte riktigt hunnits med i sommar.
Snacka om att vi nästintill aldrig är hemma. Jag har sovit 2 nätter hemma sen i början på juli. Resten har vi varit på resande fot.

Jag förstår inte hur sommaren kan gå så snabbt. Den är snart slut! =(
Men om man tänker på sällskapandet med söderlännigarna så ska det nog ordnas ändå.
Som det ser ut nu så åker vi ner i september. Sen får vi fixa det resten av året också!



There is noone like you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0