Wednesday

Sitter i skolan nu och väntar på att ett föräldramöte ska börja.
Våra lärare ville träffa oss en sista gång nu innan vi far,
sen ska vi planera det sista och så.
Måste ju bestämma att vi ska fara på safari, det vore verkligen häftigt!

Känner dock inte att jag har någon energi till nåt,
skulle kunna lägga mig ner på golvet här i biblioteket och sova.
Helt seriöst.
Skulle vara duktig  nu och sätta mig ner och skriva lite på praktikrapporten,
men jag orkar inte.
Mitt huvud hänger inte med.

Ska nog gå och sätta mig utanför klassrummet nu och invänta mamma och pappa.
Lika bra att inte anstränga sig allt för mycket!

3 days left nu,
gaalet!

/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0