Tuesday

Oj, oj, tiden bara går.
Emelie och Dator hör inte ihop just nu.
Tiden räcker som inte till.

Har börjat min praktik på Hedlundaskolan i en förberedelseklass.
Det går faktiskt riktigt bra, mycket bättre än jag trodde att det skulle gå.
Barnen är jätte söta, och lär sig jätte snabbt.
Helt sjukt, jag blir verkligen imponerad!

Ikväll ska jag in till stan, till Robert.
Vet dock inte om jag kommer att få något vettigt gjort där.
Men det finns så mycket jag skulle behöva ta mig an.
Massa planering till praktiken, planering inför Afrika och planering inför projektet.

Känner att jag inte riktigt hänger med,
det är lite mycket just nu.

Men annars flyter det på,
det rinner ett par tårar ibland.
Men det är väl sånt man får räkna med.
Det är inte så lätt att bli förstådd alla gånger...

Jag taggar i alla fall inför vår resa till Afrika.
Det är inte ens tre veckor kvar nu,
och på fredag ska vi fara och ta våran andra vaccinationsspruta.
Sen är det mesta fixat.
har börjat äta malariatabletter redan,
och jag hoppas verkligen inte att jag får några bestående effekter.
Tydligen visste Malin av någon som hade fått kronisk depression av att ha ätit malariatabletter.
Verkligen något som jag inte önskar mig! Vill heller inte ha malaria..
Usch ändå, vad är det jag gett mig in på ;)

Nu ska jag åka iväg.
/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0