Thursday

Åh, jag känner mig helt off.
Egentligen är det en bra dag, men jag känner mig ändå ur fas..
Min dator har brunnit och allt är borta.
Dock finns de flesta av bilderna från i år på mamma och pappas dator.
Men ändå, det är så onödigt..
All musik och allt som jag skulle behöva nu inför resan.
Men som mamma säger; det är ingen som har dött.

Far om drygt en vecka, det känns så overkligt.
Ska försöka skriva så ofta jag kan för att hålla Sverige uppdaterade.
Jag och mamma var och handlade saker inför resan idag,
typ schampoo, balsam, tandkräm och massa småsaker.
Det kändes bra faktiskt, men har nog inte fattat än att vi ska vara borta en månad.
Det är rätt länge..
Men jag ska fixa det,
jag tror att det kommer att kännas bra så fort vi kommer ner.
Det är nog bara under nedräkningen som man är nervös.
Sen blir det roligt.

Det brukar vara så med det mesta, så jag tror att det är så nu med.
Kommer dock sakna alla frukansvärt mycket!

Nu ska jag krypa ner i badet, och sen cykla.
Jag vet, konstig ordning men måste värma upp kroppen.
Har lika bra blodcirkulation som min mor, inte bra alltså.
Always cold.

/E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0