Monday

Idag träffade jag min underbara Caroline på stan.
Ska jag vara helt ärlig så var det i Juli som vi träffades, bara vi och pratade.
Så får det inte vara!
Vi gick på stan, hon shoppade, sen gick vi och fikade och satt bara och pratade.
Det var jätte mysigt!

Har varit jätte sugen på att jobba idag.
VIll tjäna pengar och bli vuxen.
Sulle vilja jobba med människor och barn.
Men samtidigt lite mer kontors/sekreterar aktigt.
Typ svara i telefon, skriva notiser och känna sig viktig.
Haha, vilka drömmar alltså.
Skulle ändå vara sjukt kul att driva en egen spalt i en tidning.
One day..

Nu ska jag vara en snäll storasyster och göra min bror sällskap på biblioteket.
Har hjälpt honom med läxan också, jag känner mig som värsta supersystern ;)

/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0