Friday

Usch, usch, usch!
Jag hatar verkligen avsked.
Jag tror mitt hjärta ska spricka!!!!

Det är lugnare nu än för en halvtimme sedan när Robert gick iväg till jobbet.
Nu ses vi inte på en månad, och det känns bläääää!
Jag vet att vi kommer att klara det, och att vi kommer att höras under månaden, men ändå.
Visst i sommar var vi borta från varandra en hel del, men vi pratade i telefon ofta och det går ju inte riktigt nu.

Jag tror att bara vi kommer ner till Afrika som kommer allt kännas bättre.
Vi kommer att vara med om så mycket, och jag är helt 100 på att vi kommer att ha hur kul som helst!

Nu ska jag gå iväg på min praktik,
sista dagen idag.
Vill bara göra klar min praktikrapport, så jag kan lägga all min energi på Afrika.
Last night with family tonight,
och träffa Marie på stan idag.

Jag hatar avsked, och jag klarar aldrig av det.
Gråter som ett litet barn varje gång!
Det är nog bara för att jag är så beroende av mina nära och kära.

/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0