Tisdag,

Hello!

Gårkvällen var jätte mysigt, bion här var awsome. Vi såg Bedtimes Stories med Adam Sandler. Det var faktiskt bra, man fick sig ett gott skratt. Det bästa av allt var att det var otroligt billigt. Bion, dricka, popcorn och godis kostade allt tillsamman 40kr. Helt otroligt. Och salongen vi satt i var stor och rymlig. Lätt mycket bättre än i Sverige!

Idag bytte jag och Johanna klasser också, så nu är jag i Leannes klass. I den klassen är dom 2-3år. Imorse när vi kom dit började det med att en kille var tvungen att be jätte länge om att få gå på toaletten. Han frågade inte på rätt sätt tyckte läraren, medan hon själv satt och höll på med sin mobiltelefon. Engagerat... Till slut fick han gå, men då visade det sig att en annan flicka kissat på mattan och på golvet. Ja, vad säger man.
Dagen flöt på bra annars, Leanne höll på med sin mobiltelefon en hel del, och jag får det inte riktigt att gå ihop. Hon ser verkligen jätte oengagerad ut. Börjar smsa på lektionen osv. Annat är det i Sverige. Hon kunde ju iallafall gått till ett annat rum, eller hållt telefonen under bordet.
Vi vågade oss inte på att äta lunch på praktikplatserna, inte efter matförgiftningarna vi råkat ut för. Så vi gick hem lite tidigare istället och åt lunch här. Efter det lade vi oss bara i solen en stund. Det var skönt.

Vi gick ut och åt middag, vi kom fram till att det troligtvis var vår sista vistelse på Javahouse. Men det var gott, jag åt en tomat/ost toast. Yummie :)
Ikväll blir det nog bara lite kortspel på balkongen.
Och imorgon väntar en dag på särskolan som Malin och Nichlas var på förra veckan. Det blir spännande.

Nu är det inte länge kvar mina vänner.
Take care!

Puss!

Kommentarer
Postat av: johanna

hörru, nu är jag less på att vänta på dig! ta och pallra dig hem nu. jag klarade flygresan, och tro mig, du var faktiskt i ena handen :) älskade du! pusss!

2009-02-25 @ 00:18:31
URL: http://norman.blogg.se/
Postat av: Marielle

Hej baby! Bara några dagar kvar nu! Jag längtar! Vad sägs om att gå och se "Män som hatar kvinnor" tillsammans v.10? Puss och kram från oss i kylan!

2009-02-25 @ 11:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0