STOCKHOLM!

Heellllooo!
Vi är i Sverige! Hur bra känns inte det = super bra!!!
Vi sitter nu på Bromma flygplats och försöker bara ta det lugnt. Vi ska sitta här ett par timmar,
vi kommer till Umeå 17.25, så det är ju som en stund kvar.
Flygresan hem har gått jätte bra. Landningen från Nairobi till Amsterdam var verkligen den bästa jag varit med om i hela mitt liv. Vi kände inte ens att vi landade, då är det bra!
Vi är så otroligt nöjda över att få andas svensk frisk luft. Luften i Afrika går inte att beskriva, men den är lååångt ifrån bra.

Som sagt, Sverige. Vi är här!
Ikväll blir det kalas hos Sofia, sedan förhoppningsvis lite melodifestivalen. Det känns så ofattbart att vi bara är drygt 60 mil bort från våra älskade, igår var vi 1000mil. Det är mycket!

Nu ska jag vara lite social med mina medresenärer. Dom är förövrigt underbara. Ett underbart gäng!
Men nu vet ni att vi är i rätt land och att allt gått bra.
Vi ses snart.

Ps. Sverige är kallt, men det är skönt ;) Ds.

Pusssssssssss!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Iiiihh.. Du är snart hemma! 60 mil bort.. Vad är det? Nada. :) Jag är så glad över att du klarat dig helskinnad där nere.. men vem hade trott nåt annat? SES SNART!!

2009-02-28 @ 15:13:58
Postat av: johanna

åhå, äntligen hemma :) jag jobbade då du landade, annars hade jag självklart också varit där! imorgon ska vi till hörnefors och hämta mina möbler som står i "blå-huset", och då ska jag träffa dig, vare sig du vill eller inte :))) PUSSSSS!

2009-03-02 @ 01:32:39
URL: http://norman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0