Last night in Africat.

Hello!!
Just nu sitter vi i Mallans rum och försöker fördela bilderna. Allt som allt har vi kommit fram till att vi tagit nästan 10gig bilder på en månad, det är rätt mycket kan jag lova. Mallan har varit i farten med kameran, då kan det inte bli så mycket annorlunda. Men det känns kul med en massa bilder, minnen för livet!

Idag har varit en bra dag. Vi har jobbat och stått i. På rasten lekte vi jätte mycket med barnen, Sonny lekte Spiderman och klättrade runt i en ställning. Det var en riktigt mysig dag på Arcadia faktiskt. Men även idag vågade vi oss inte på att äta lunch där, så vi slutade vid 12.
Eftermiddagen såg ut precis som vanlig, solning. Dock var det ganska molnigt idag, men när solen väl var framme så var det rätt varmt.

Imorgon blir sista dagen på Arcadia. Och vid 11.30 ska vi fara hit till skolan för att bada lite med barnen. Eftermiddagen innebär pressarläge, om solen vill vara på vår sida dvs.

Som sagt nu sitter vi här och ska snart gå till köket och fixa lite fika. Sedan har vi tänkt att se film, troligtvis blir det Sandor/Ida. Sista filmkvällen i Afrika.
Det tycker vi om!
Imorgon vid den här tiden sitter vi på flygplatsen, det ser vi fram emot!

Snart ses vi! Jag längtar! Ta hand om er nu sista dagarna, så landar jag i Umeå på lördag! Sweden here I come!

1år och en månad med dig hjärtat, tack! <3 Jag längtar efter dig!

Pussar och kramar från ett varmt Afrika. Nästa gång vi hörs så är jag nog i Sverige.
Tack för den här månaden Malin Rehn, Johanna Olsson, Nichlas Granath och Sonny Johansson, you have been angels!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Snart snart snart!! Jag längtar efter att få krama om dig hårt! Oj vad du är saknad vännen.. Flyg försiktigt idag!! PUSS PUSS

2009-02-28 @ 09:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0