Halvtid.

Nu har halva tiden gått här i Afrika. Det känns bra.
Vi har hunnit med mycket på lite tid, och förhoppningsvis ska vi hinna med mycket mer.
Till veckan ska vi exempelvis tillbaka till slummområdet Kibera för att lämna över lite skolmaterial och så.
Sedan börjar jag, Johanna och Sonny på vår ny praktikplats på onsdag.
Tiden går ändå snabbt, men jag tror vi alla kommer att  vara nöjda efter en månad i Afrikas hetta.

Idag är vi lediga igen, alltså jag, Sonny och Johanna. Vi ska snart gå ut och lägga oss vid poolen och sola lite, dock brände vi oss igår, igen... Men man får vara ihärig och forsätta smörja in sig ;p
Ikväll ska det bli mys för hela slanten!
Det börjar med att vi ska gå ut och äta, efter det ska vi gå och fika.
Sedan ska vi tillbaka till skolan för att se skräckfilm, det är ju ändå Fredag den 13onde. Efter det blir det nattdopp.
Det ska bli riktigt mysigt faktiskt!

Jag längtar efter er.
Men vi klarar det här, eller hur?
Ni är med mig hela tiden! <3

Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0