Godmorgon Sverige!

Nu sitter jag, Sonny och Johanna i biblioteket här på svenska skolan, med varsin dator i knäet. Nördigt kan man påstå, men ganska skönt att unte behöva trängas om datorerna.
Jag gick upp med Mallan som vanligt imorse, trots att vi är lediga nu framtill på onsdag. Vi gick och tränade och jag vill lova att jag var trött, har knappt sovit någonting alls i natt känns det som.. Vaknade flera gånger under natten och var beredd att kliva upp. Inte okej.

Nu har vi i alla fall fått i oss lite frukost och ska snart gå ut i solen och värma på våra kroppar. Vi måste ju jobba ikapp Malin nu ;)
16 dagar kvar tills jag sätter min fot i Sverige igen. Det kommer gå snabbt.. I hope.
Vill krama en massa folk, hålla i min lilla kusin och bara få prata med nära och kära. Det ser jag fram emot!

Igårkväll åkte Anncharlott hem, och det var inte alls roligt. Vi har verkligen hat kul med henne, snacka om en rektor som bjuder på sig själv!
Efter att ha chillat en stund på kvällen kröp vi ihop uppe på balkongen och spelade kort och satt och pratade. Det var faktiskt jätte mysigt!

Hoppas allt är bra i kalla Sverige.
Vi ses snart!!!
Pussar Emelie

Update.
Idag har vi solat och badat mest hela tiden. Jag och Johanna gav oss på att försöka spela lite tennis, men det slutade att vi bara sprang runt runt för att få tag på bollen. Vi måste nog träna lite ;)
Sedan har vi också varit och köpt majskolvar av majsdamen. Otroligt goda!
Det är nästan som popcorn med chilismak. Starkt men gott! :D

Nu väntar duschen sedan middag. Efter det ska nog jag och Johanna pallra oss iväg på Nakumatt.
Jag saknar er!
Och Marielle, pubkväll låter toppen!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Hej darling. Saknar dig som aldrig förr! Vad sägs om en pubkväll helgen efter att du kommit hem? Nu när du har så mycket att berätta kan vi ta en helkväll ihop. Det vore kul! Hoppas ni klarar er bra ändå, trots att rektorn åkt. Jag vet att ni fixar de dagar som är kvar.. Ni får helt enkelt vara rädda om varann. Nu skiner solen på oss med! det är hur mycket snö som helst och temperaturen brukar ligga på -14-17. huvva. Njut så länge du kan där nere. Love you. PUSS

2009-02-12 @ 11:42:26
URL: http://marie11e.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0