Day 2

Andra dagen i Afrika är avklarad.
Vi har nu uppdaterat resebloggen så gå in på www.helloafricat.blogg.se

Där står allt och lite till.
Kommer uppdatera min blogg imorgon.
Finns så mycket att säga.
Men jag säger bara FRUKTEN!! :D

Jag saknar alla, min älskade familj, Robert, vänner, alllllllllla!
Ni är underbara, det är sådana här gånger man lär sig uppskatta allt man har!
Gå in på www.johannaa5.blogg.se för att se Hakuuna eller Mathata plus en bild på oss i poolen.

Vi njuter!!
Take care, and dont forget my love for you!

Grattis på födelsedagen älskade, älskade älskling!
Jag önskar att jag kunnat fira din dag med dig, men vi kör ett firande när jag kommer hem!
Jag älskar dig min 19åring!

Nu väntar sängen, och av erfarenhet från igår, så vet jag att det kommer bli grymt skönt!

Pussar och kramar från ett varmt, varmare, varmast Afrika!

PS, jätte kul att ni kommenterar när ni läser också, och att ni hör av er. Tack för att ni finns folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0