Chilling sunday

Idag har varit en otroligt lugn dag, vi har inte gjort några större utsvävningar alls!
Gårkvällen blev jätte lyckad, och jag tror alla hade roligt. I alla fall verkade det som de :)
Imorse klev vi upp vid 10 och gick och åt frukost,
sedan intog vi pressarläge! Och där har vi legat hela dagen.
Simmade 25min också, grymt härligt. Vattnet är dock lite kallt, men efter ett par timmar i solen så är det bara uppfriskande :)

Ikväll väntar Javahouse, åter igen. Jag kan säga att det är inte jag som lägger det som förslag, men jag följer gärna med dit. Jag tror vi har varit där 4 gånger på två veckor, ikväll blir femte.
Det är jätte billigt där, och supergott. Hittills har jag smakat; Jordgubbs-smoothie, Choklad/Banan-milkshake, Chocolate chip-milkshake, Ananasjucie, Mangojucie, Strawberry Crush-juice och även en kycklingsallad.
Ja, ni hör ju. Det är ett beprövat ställe efter en sån kort tid. Men vi gillare ;)

Imorgon blir en super morgon. Jag och Malin ska kliva upp innan frukosten för att gå och träna. Sen när vi kommer tillbaka till skolan så ska vi göra frukost för att sedan ta med oss upp till teverummet där vi ska ha mysmorgon och se Änglagård. Det kommer bli jätte mysigt!!! Ska krypa upp i soffan med täcket omkring mig och bara njuta!
Efter det så har vi planerat att gå på Junction för att inhandla lite saker till oss själva, men även sådant som vi ska ta med oss till Kibera på tisdag. Bland annat pennor, papper och hopprep. Det känns jätte bra att vi ska göra en liten insatts för barnen där. Visst, det är inte stor förändring, men vi tittar i alla fall inte bara på. Jag blir stolt över oss!

Min ansikte är i dagsläget torrt som en öken. Flagnar typ överallt, och det är inte så taggat faktiskt. Men som vi säger här nere, vi har tid på oss att ta igen det! :D

Hoppas allt går bra för er där hemma.
Jag vet att min älskade familj varit och välkomnat lillbebben idag. Jag hoppas ni kramade om honom från mig. Och att ni passade på att krama honom från er själva, för när jag kommer hem sen så vet jag en tjej som vill hålla i - ofta och länge! :)

Ta hand om er så ses vi om 13 dagar :)
Eran lilla Emelie, i stora Afrika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0