SmartBrud

Nu har jag kommit fram till ett faktum,
jag är nog för smart för mitt eget bästa.
Huvudet värker dagligen och jag blir så less,
jag har tidigare trott att det varit något fel på mig,
men det måste ju helt klart bero på att jag är så smart.
Det är ju uppenbart!
Då så, dags att sluta oroa sig!

Om det vore så enkelt ;)
Men nu är jag iallafall grymt irriterad på att ständigt gå runt med denna huvudvärk.
Det spelar ingen roll om jag är stressad eller hemma och myser på,
den dyker upp lite när den helst behagar.
Dock inte så uppskattat av fröken som äger huvudet!

Ikväll ska fröken Rosa försöka ge sig på lite pluggning,
trots att jag bara vill skrika ut jobbigheten, beroende både på pluggets tråkighet och huvudets bankningar.
Nu får det vara nog helt enkelt, ge mig lucia, jullov, julafton, Mathias och en massa ledighet med skratt och bus!
Det ser jag fram emot!
Bara att härda I guess.

Nu bär det av mot sovrummet,
där böckerna redan ligger öppnade, redo att bli lästa ur.

I'm into you,
And boy,
No one else would do,
'cause with every kiss and every hug,
You make me fall in love,
And now I know I can't be the only one,
I bet there heart's all over the world tonight,
With the love of their life who feels..
What I feel when I'm
With you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0