Skratt



Man brukar väl säga att ett gott skratt förlänger livet?
Det är iallafall något jag intalar mig själv,
och efter dessa luciaträffar kommer jag att leva otroligt länge.
Jag vet inte vad som händer med mig när jag stiger in i rummet vid luciaträningar och dylikt,
men helt plötsligt blir jag jättefnittrig och på riktigt bushumör.
Detta är något min kära vän Ida har fått känna på en hel del under tiden som gått,
och enligt henne själv smittar min glädje av sig.
Och det är väl positivt, eller hur ?

Hur som helst kan jag inte hålla mig ifrån dessa skratt och busstunder,
det verkligen spritter i hela kroppen.
Och allt bubbel vill bara ut!
Det är helt underbart,
och om det finns någon som inte uppskattar eller klarar av detta,
så måste jag nog tyvärr be er att ta avstånd från mig!
Iallafall ibland, när jag inte kan kontrollera mig själv ;)

Ikväll var det iallafall smyg-premiär för vårt Lucia-firande.
Vi sjöng för "De synskadades förening".
Vissa glömde text, andra hittade på egen,
men i det stora hela så gick det otroligt bra och jag är verkligen så förväntansfull inför helgen som kommer att bestå av en massa sjungning.
Det tycker Emelie Jonsson om! =)
Imorgon är det uppstigning 4.00, då vi ska träffas i stan 5.00.
Inte så taggat, men vi ska bli stylade inför morgondagen av Spa-2 på Dragonskolan, 
så det blir spännande. Kommer att kännas grymt konstigt dock att sätta foten på Draggen bara. 
Har inte varit där sen vi sprang ut ur skolan 10 juni 11.00. Och jag njööööt!

Sov gott alla, 
och håll en tumme för mig imorgon! 

Kommentarer
Postat av: Marielle

Du strålar gumman! Och det låter alldeles underbart att det riktigt bubblar i dig! Det är du värd efter allt som hänt så ta vara på känslan och håll i den så länge du bara kan.

2009-12-11 @ 11:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0