Sickness.

Idag är kanske inte den bästa dagen med förutsättningar för en lyckad kväll.
Vaknade i morse av att halsen ömmade, kinderna hettade och andningen gick inte att fånga.
Uscha säger jag bara. När jag andas är det som om någon kommer bakifrån och trycker åt bröstkorgen. Får hetl enkelt inte åt mig andan som jag ska.
Vill inte vara sjuk. Har inte tid att vara sjuk.

Ikväll är det iallafall dags för en sittning med skolan. Det blir middag och efterrätt, sen får vi se hur mycket vi orkar med. Som sagt, är man inte frisk så är man heller inte så taggad på en hel natts festande.
Jag vet iallafall att något vackert väntar på mig hemma i Hörnefors när jag kommer hem,
och det är något jag skulle ge otroligt mycket för att få träffa just nu. Hålla om och känna värmen!

Dagen idag trodde jag skulle bli fruktansvärd. Först och främst med tanke på utgångsläget i morse. Och dessutom att vi skulle ha fysiologi i 6 timmar. Men dagen har flytit på bra hittills, vi har pratat om intressanta saker och det har vart väldigt lättsam. Eftermiddagen kommer att löpa i liknade spår, så det känns grymt skönt att veta att det inte krävs så mycket av mig en dag som denna.

Marielle, eftersom att jag inte är frisk så tror jag inte att det är en bra ide att springa runt på stan. Men jag vill jättegärna träffa dig snart!
Marie, im glad to have you in my life. Som en spegelbild, fast vackrare ^^
Mathias, om och om igen nyper jag mig i armen för att se om du är sann. Du är den bästa och finaste människa jag någonsin träffat på!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Krya på dig gumman min! Det klart vi kan ses en annan dag. Och du, vad glad jag blir av att se att du och Marie åter är vänner. PUSS

2009-12-06 @ 16:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0