Mellandagar

Mellandagarna mellan jul och nyår är i full gång,
och imorgon är det dags för lite shopping.
Lina och Linus från Arboga är här till på onsdag och jag njuter av varje minut.
Det är bara så synd att hela Sverige ska skilja oss åt,
tänk vad lätt allting hade varit om vi bodde närmare varandra. Det hade varit kanonkul!
Idag har vi iallafall road-trippat till Åkullsjön, eller Ockelsjön som Frida trodde det stavades ;)
Mathias behövde få hem sina två bilar, så vi satte han i hans nya Audi, Linus i Mathias gamla BMW och jag körde Wallbergarnas Ford.
Jag, med Frida och Lina, och täten och vi hade en mysig stund i bilen tycker jag! Väl framme i skogen blev vi bjuden på fika, och på onsdag eftermiddag återvänder jag till mer snöberikade områden ;)

På tal om snö, så har det snöat otroligt de sista dagarna. Vi skottar och skottar, men efter ett par timmar syns det inte. Det fullkomligen vräker ner. Men det är mysigt tycker jag. En vinter utan snö, vad är det? Ingen riktig vinter!

Ikväll ska jag massera Lina. Jag får se det som lite träning, i min oträninga period. Inte okej! Enda sen lucia, jobb och jul har jag inte kunnat återuppta träningen som jag var så duktig med förut. Men på fredag är det ett nytt år, och då tar jag nya tag. Man kan inte hinna med allt, och nu förtiden är jag så trött nästan hela tiden. Jag tror att det kommer efter sedan mitt nattjobb, då jag missade en hel del sömn!

Nu när du gått
får jag somna utan dig varje kväll
och jag vet jag borde klara mig själv
men jag är så van att du ska va här


Enda till på onsdag.... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0