BusyWoman

Oj, vad det inte är lätt att leva ett ordentligt liv då man jobbar natt....
Suck. Jobba, sova lite, leva lite och sedan jobb igen.
Jag trivs jättebra på jobbet, och människorna där är fantastiska,
det svåraste är bara att få in sömnen, och framförallt ett riktigt liv på sidan om också.
Jag längtar till jag har möjlighet att fara på gymmet, till jag får känna mig ordentligt utvilad osv.

Men det går bra, för i natt slog det mig tanken att det bara är 2 dagar kvar till jul.
Hur fantastiskt är inte det?
Många tycker att julafton är överskattat.
Och för mig är det inte julklapparna, det är stämningen.
Mysdag med släkten och bara en massa glädje.
Det är julafton för mig. Och julklapparna sedan, det är bara en bonus!
Däremot har jag redan fått den finaste av klappar,
den bästa present jag kunde få.
Jag fick Mathias till mitt liv, som får mig att le, njuta av varje dag och framför allt får han mig lycklig.
Jag har letat och letat, men kärleken i mitt liv stod mitt framför mig hela tiden.
Baby!



I never thought I'd be in love like this
When I look at you my mind goes on a trip
Then you came in and knocked me on my face
Feels like I'm in a race but I already won first place

I never thought I fall for you as hard as I did
You got me thinking about our life, our house and kids
Every morning I look at you and smile
Cause boy you came around and you knocked me down
 

Kommentarer
Postat av: Arianne

Du har så rätt, det är inte klapparna det sitter i utan umgänget och värmen från familj och släkt som är så underbar!

Så otroligt fina du och killen är tillsammans! Glad för din skull! :)

Ha en riktigt bra jul!

Kramar

2009-12-22 @ 23:24:30
URL: http://tralllle.blogg.se/
Postat av: Marielle

Äntligen ett nytt inlägg. :) Ha en mysig dag imorgon så ses vi på juldagen honey!

2009-12-23 @ 09:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0