What a day!

Nu sitter jag här, helt slutkörd efter första dagens jobb på Nolia.
Ryggen värker, halsen svider och fötterna är trötta. Kul att mina arbetskamrater "uppmuntrar" mig med att säga att det bara är fösta dagen. Haha.
Men i övrigt så har dagen flytit på otroligt bra. Det trodde jag faktiskt inte i morse när jag steg upp 06.45.
Vi har slevat potatissallad, sås, fläskfile, sallad, öppnat flaskor, osv. Men tiden har gått förvånansvärt bra.
Ikväll blir det bara att ta det lugnt. Ladda om batterierna inför morgondagen.
Var just inne på Nitroz.se och såg att Lina ligger 8:a i Norge, och Linus ligger 2:a.
Keep up the good work, babes!
jag hejar på er.

Pratade med mamma också nyss, Frida ligger kval 3:a på 0.008.
Det är tight där nere, men självklart är min ängel bästigast! ;D
På tal om mamma, så fyller min älskade moder år idag.
Önskar jag kunde fira hennes dag tillsammans med henne. Men vi får ta igen allt imorgon när dem kommer hem från Övik. När Frida har vunnit ;)

Nu ska kroppen få sig en avsköljning i duschen, sedan intar jag soffläge.
Ha det så bra. Kom förbi Nolia om ni har möjlighet!

Baby, i miss you. Kom och kör lite dragracing med mig.


Grattis älskade mamma! <3

Kommentarer
Postat av: Marielle

Ååååh vilken fin bild. Den är från Kreta va? Jag tror att det är jag som plåtar er.. :) Jättefin, verkligen! PUSSAR i mängder

2009-08-01 @ 22:21:23
URL: http://marie11e.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0