Sjukling.

Att vara sjuk är egentligen ingenting för mig, men ibland kan man faktiskt inte strya över sin kropp.
Halsen svider, näsan snuvar, huvudet dunkar och hostan vägrar ge med sig.
Och jag som börjar skolan om en vecka.
För att inte förvärra sjukan ännu mer så valde jag att ställa in kvällens planer.
Det var planerat fest i Emmas nya lägenhet och det hade jag verkligen sett fram emot.
Men som sagt, vissa saker kan man inte styra över och förhoppningsvis kommer nya chanser.

Idag har jag, mamma och mormor varit hos min gammelmormor. Det var säkert över ett år sedan jag träffade henne sist. Hon var sig lik, om man bortser från hur smal hon har blivit. Det var lite otrevligt att se hur ådrorna på händerna hade kommit fram mer och halsen var inte alls mycket underhudsfett på. Lilla lilla mormor!
Men lika söt som vanligt var hon, goaste!

Helgens planer är att försöka bli frisk. Sen ska vi väl försöka städa lite här hemma. Rensa lite i röran förhoppningsvis.
Det blir nog kanon.

Sverige är förstort...
imorgon vill jag ha besök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0