jobb, jobb, jobb.

Oj, nu är det redan fredag och det känns som att jag inte har gjort någoting på jättelänge.
Men tänker jag efter en gång till så inser jag ganska snabbt att jag har jobbat på ganska ordentligt.
Har jobbat drygt 9-10 timmar dagligen i en veckas tid. Inte konstigt att det känns som att jag inte har ett liv.
Nu är det bara 2 dagars arbete kvar på Nolia, tiden har verkligen gått snabbt.
Men pågrund av allt arbete har jag knappt träffat någon av mina vänner.... Suck.
Varför ska sommaren vara så svår?
Är jag inte på dragracing så jobbar jag. Så är det alltid. No time for anything else.
Att dem står ut med mig är ett under!
But you all know that I love you!

Nu är familjen snart i Östersund. Och här sitter jag och katten. 
Andra tävlingen jag missar och det känns så otroligt konstigt.
Jag ska ju vara med dem. Och bygga upp minnen tillsammans!
Inte nu, men nästa helg!
Åh, vad jag längtar!

Äntligen, efter så många dagar (!) får jag träffa lovely Wallbergs.
Hur det ska gå i vinter vågar jag inte ens tänka på.
Om jag fick önska så kommer jag att ha klippkort på tåget ner till Västerås! ;)
Sverige är för stort!

Nu väntar vindruvor och vattenmelon. Ska krypa upp i soffan och se på någon film eller så.
Imorgon beräknas bli den stressigaste jobbardagen så det gäller att jag är på topp.
Take care!

Baby, dem spelade din låt idag.
Jag log så mycket att kunderna måste ha trott att jag var knäpp.
Men det var så värt det.
"Vad gör du nu för tiden,
varför hör du aldrig av dig?...
Du ska veta att jag saknar dig
det finns känslor som aldrig tar slut
Du ska veta att jag inte glömt
det finns bilder som aldrig suddas ut"

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack, vad snäll du är! Det värmer!

Självklart ses vi på söndag!:D

2009-08-08 @ 10:20:11
URL: http://heyyhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0