Boat with the girls.

Nu är det flera dagar sedan jag jobbade på Nolia.
Sista dagen innebar både skratt och gråt.
Skratten kom ifrån när det var dags att sälja ut all mat.
Stod som en försäljare och övertalade en massa folk om vad dem skulle köpa. Riktigt roligt!
Sen gråten... ja, vad säger man. Tänker inte acceptera vad som helst. Därför är jag stolt över mig själv att jag står rakryggad upp och inte låter mig köras över.

Igår var jag till Övik med Marielle. En riktigt mysig dag och det blev lite shopping iallafall.
Ikväll blir det att sätta sig på båten med flickorna. Det var allt för länge sedan vi sågs, så det här ska bli jättemysigt!

I helgen ska blir det Sundsvall för hela slanten och det är dags för mig att köra.
Det är en månad sen Skellefteå och jag har aldrig varit så taggad.
Äntligen får jag träffa mina Wallbergare,
äntligen får jag sitta bakom ratten på demonen
och äntligen får jag njuta igen.
Linus är riktigt saknad, annat kan jag inte säga.
Jag har sagt mitt och hoppas på att det fastnar. Man kan faktiskt inte bete sig hur som helst.
Det vet du vännen!

En bild säger mer än tusen ord. Det finns mycket känlsor i den här bilden. Du är underbar, trots att du gör bort dig ibland.

Nu är Hanna i USA och imorgon börjar hon i skolan där.
Jag hoppas resan gått bra och att du trivs over there.
Du är bäst!


Saknar dig redan gumman! <3

Kommentarer
Postat av: johanniiiss

åh vilken fin klänning!! :) passar jätte bra i gult :)

2009-08-13 @ 01:42:52
URL: http://norman.blogg.se/
Postat av: johanniiiss

...och ni är så sötaaaaa :)

2009-08-13 @ 01:43:15
URL: http://norman.blogg.se/
Postat av: Johanna

är ni typ tillsammans? =)

2009-08-18 @ 18:18:42
URL: http://johannaa5.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0