Utgång

Ikväll blir det utgång för hela slanten och jag har nog aldrig varit så taggad. Det var alldelens för länge sedan jag var ute med mina älskade vänner. Dock saknas en av girlsen, Emma, som reser Sverige runt med hennes family. Men nu har jag bestämt mig för att leva livet och bara ha roligt. Därför hoppas jag att denna utgångskväll bara är början på en underbar sommar.
Sitter just nu och taggar igång med lite oldmusic, Noice. Tänka sig så bra det kan vara ibland. "Du lever bara en gång och den gången är nu" Thats right, nu är det dags!

Dagen har varit kanon. Började med att jag och mamma lämnade av min lovely sister på flygplatsen. Tänka sig, hon är nyfyllda 14år och nu reser hon med en kompis ner till Stockholm för att spendera en helg i Västerås. Saknar henne redan, men unnar henne verkligen denna helg. Hon har blivit så tvärgammal, lilla gumman.
Vid lunchtid åkte jag, mamma och Marielle till mormor. Vi blev bjuden på paj och sallad i vårsolen. Sedan satt vi ute ett par timmar och bara pratade på om livets alla toppar och dalar. Vilken familj och släkt jag har, kunde inte fått det bättre! :)

Som sagt, utgång ikväll. Väntar på att Erica och de övriga tjejerna ska bli klara, sedan bär det av med bil mot Umeå-stad. Sådana här impulsiva kvällar ska det helt klart bli fler av. Mer tid för folket!

Puss.


Nu är sommaren nära, och jag blickar mot den med glädje.

Kommentarer
Postat av: Marielle

Vad glad jag blir gumman för din skull... Det klart du ska leva NU. Inte sen.. Imorgon vet vi ingenting om. Ta vara på roliga stunder och skratta så ofta du kan.. Vad kul att läsa att du hade det skoj ute med the ladies.. Jag får väl ta med dig ut igen jag med.. så ska vi skaka rumpa och dricka drinkar. ;) PUSS, M

2009-04-16 @ 16:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0