She´s back again

Nu är jag hemma igen, efter en underbar vecka i underbara fjällen.
Veckan har gått otroligt snabbt och jag har verkligen försökt njuta av fjälluften och ta till tillvara på närheten med familjen.
Förutom att min skoter har varit lite svårstartad på mornarna så har allting flytit på bra.
Och förutom när Andreas fick sin skoter rullandes över sig. Det var otrevligt, men gick bra. Och killarna oroade sig för skotern ;/
Vi har lärt känna nytt folk, kört en massa skoter, fiskat, partat i kåtan och bara haft det super bra!
Nu väntar vardagen här hemma och jag ska försöka ta tag i skolan för sista gången. Slut spurten så att säga.
Men först hade jag tänkt mig att ha en veckas påsklov.
Ledighet är underbart säger jag bara.

Det är svårt att beskriva hur bra något kan vara, men jag har verkligen mått hur bra som helst den här veckan.
Inte tänkt så mycket på livet, framtiden eller så. Bara levt i nuet. Det borde man göra oftare.

Nu försöker jag vara duktig att lägga upp lite bilder på bilddagboken. Har varit hemma från Afrika 1,5 månad och inte lagt upp en enda bild. OCh har knappt visat några bilder alls för familjen. Skamligt... Ska verkligen försöka ta mig tid. För det är en enomt viktig händelse och del av mitt liv.

Tack alla som gjorde den här veckan till något super bra.
Och tack Nicklas och Tobias som tog med mig upp på fjället med en utsikt som inte går att beskriva. Vita fjäll överallt och alldelens orörd snö, innan ni kom och körde skoter över den ;)
Tack för allt!

Btw, idag hörde jag Johan Palms nya låt, Emma-LeeJag är verkligen inte ett big fan av honom, men måste medge att låten var väldigt bra. Ge den en chans, you wont regret it.

E.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hallådär :) tack själv du :) har varit lovely ju! :)



joo jag tror fortfarande att det blir utgång, bara han är taggad på det så :) men vi får höras efer onsdag då han har anlänt ;P pusss

2009-04-13 @ 21:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0