Nolia Barn

Då var denna helg snart över. Och den har runnit iväg med en väldans fart.
Nolia mässan var bra, det var roligt och tiden har verkligen gått snabbt.
Jag och Jessica har jobbat som scenvärdinnor, plockat fram och bort saker, stått på scen och pratat, serverat kaffe osv.
Jag har även fört en intervju med Zillah och Totte inför 500pers. Och fått en puss av Totte. Grattis till mig liksom! ;)
Dessutom jag och Jessica samarbetat med Moraträsk och sålt deras böcker, tröjor och skivor medan dem uppträdde.
Det var festligt. Haha.

Det har krävts en hel del av oss, mycket mer än både vi och dem på Nolia förväntat oss. Men det har gått bra. Är bara grymt trött just nu, kommer bli lätt att somna i natt ;)

Har verkligen ingen energi att plugga nu. Skulle behöva förbereda en del saker. Men det är som luften farit ur mig, och jag vill bara lägga mig ner och vila mina ögon en stund. Det blir nog bra så.
Dessutom blir det en väldigt kort vecka i veckan. Slutar 10.20 imorgon och 11.45 på torsdag, sedan är det helg. Chillit :)

Trust your instinct.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0