Tuesday.

Sitter på Makt och Kön-lektionen nu.
Det känns ganska tungt faktiskt.
Angela är inte här, och jag vet inte vad jag ska skriva om.
Vi gör ett arbete om samhällets förväntningar på kvinnan,
det låter djupt men vi har själva ingen aning om vad vi ska ta med.
Som sagt, hon är inte här och jag vet inte vart jag ska börja,.
Vi har gjort enkäter med både killar och tjejer som ska färdigställas,
men jag vill inte göra det själv. Jag vill ju att hon också ska vara med och ge sina synpunkter ;p

Så därför passar jag på att uppdatatera bloggen efter helgens alla upptåg.
Hamnade ju i Arboga, Medåker på onsdagkväll. Vi såg på film och bara myste på.
Älskade Wallbergsfamiljen :)
På torsdag for jag och Lina in till Köping en sväng. Köpte ett par örhängen på H&M,
sen satte vi oss ute i solen och chillade. Det var sjukt varmt, och det är i slutet av september.
På kvällen begav vi oss söderut, och det var faktiskt otroligt mysigt.
Vi lyssnade på ljudbok, sov i bilen, åkte färja och en massa mys.
Trodde faktiskt att det skulle vara jobbigt att åka bil i 24 timmar,
men det gick snabbt ;p.
Där nere säger jag bara TUFFT.
En massa olika, hur mycket som helst, överallt! ;p
Galet.
Väl hemma i Medåker igen for vi ut och åkte bil med Linus,
sen åt vi pizzamiddag.
jag och Lina drack drinkar, rosa och oboy.
me like!
En massa shopping på lördagen i Västerås.
Mötte upp Frida och Jessica där, men dom satt mest med pojkarna,
så jag och Lina shoppade mest på egen hand.
Benvärmare,
Ett diadem
En BH
Två nagellack
Rakhyvlar
En klänning
Leggins
5 tröjor
Och jag tycker om det.
Igår köpte jag även ett linne och ett par till leggins.

Lördagkväll tillbringades i Medåker, vi åt god mat,
gjorde världens godaste kladdkaka och såg Eva&Adam.
Det var myys!
Söndag blav till en chillardag, först satt vi framför teven,
sen gick vi runt deras gård, och jag räknade att de hade drygt 45bilar, bara på gården(!)
Hittade min bil, ;) En ford mondeo.
Sen tog vi en promenad runt Medåker,
åt middag sen for vi till Västeås där tåget gick 20.36.
Otroligt tråkigt att säga hejdå.
Det är en familj jag tycker otroligt mycket om, så är det bara!
Men Lina kommer om drygt 4 veckor,
så vi ska nog se till att tider går fort.
Jag fyller ju år då hon är här också,
så det kan jag också se fram emot.

Det var min underbara helg i södern.

Så nu är jag hemma,
var dyngtrött igår på skolan. Kom hem en halvtimme innan skolan började, så det var lite slitet.
Som tur var var det en lugn dag och jag slutade 11.40.
Då pratade jag med skolkuratorn en sväng,
sen gick jag och Robert ner på stan och köpte present till David.
Sen åkte jag hem med mamma,
och följde sedan med Kim på Karmel.
Ellen kom dit med deras nya bil, så vi åkte en sväng.
Åh, jag vill också ha bil och körkort!! :)


En annan grej som känns tungt, eller egentligen det största är att jag hade glömt bort att teorilektionen imorgon var flyttad till ikväll. Så nu idag efter att jag haft körlektion 16.00 måste jag stanna kvar på körskolan till 20.00 typ.
Jag har massa saker att göra hemma, min älskade bror fyller år imorgon, sen har jag inte med mig några böcker till teorin heller. Suck. Vilket minne man har alltså..
Så nu blir man i stan hela dagen..
Kul...

Ska börja med vårat arbete nu,
det kan nog behövas.
Vi har knappt börjar.

Take care,
och tack för i helgen Wallbärsh

Kommentarer
Postat av: LW'

29 Dagar! :D <3

2008-09-30 @ 17:54:54
URL: http://linnnaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0