Thursday

Ääntligen Arboga säger jag bara.
Eller Medåker för att vara mer exakt.
Att få vakna upp hos Wallbergsfamiljen måste jag säga var otroligt mysigt.
Innan vi somnade såg vi film, Dumpad. JA, andra gången jag ser den den här veckan.
Kändes som varken Lina eller Linus hängde med, så jag förklarade i stort sett hela filmen i efter hand.
Så passade vi på att prata under tiden.

Här är allting sig likt, jag blir så lycklig av dom här.
Igår vardet buss och tågresa för hela slanten.
Det gick faktiskt himla bra.
Inga större missöden.
Däremot blev Jessica halvt åksjuk då vi åkte x-200.
Men jag tror att det gick relatvit bra iaf.
Hemresan blir det bara tåg, och det känns bra.

Sen på busstationen väntade Lis och Lina.
Vi sa hejdå till Frida och Jessica som skulle till Tillberga.
Sen for vi på McDonalds och åt lite,
sen for vi hem och såg film.

Ja, så nu är jag här, och ikväll blir det en bilresa till Tyskland.
Låter som att åka till grannstaden eller så.
Men det ska bli mys.
En massa bilåkning, är hemma imorgonkväll.
Och då ska vi kanske in till Arboga nå musikgrejs.

Så ser planeringen ut.
Otroligt skönt att slippa skolan och få kliva upp 10.40.
Vaknade av att pappa ringde.
Jag blir så lycklig.
För han brukar ändå inte ringa mig,
och så gjorde han det både igår och idag. Jag blir glad!
Love you!

Nu ska jag och Lina gå ner och äta knäckebrödmacka med makrill :)
Take care! I will!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0