Sunday.

Sitter här och nynnar på Lady in red.
Sitter och ser på Idol, och jag kommer på mig själv med hur mycket jag verkligen älskar att sjunga.
En stor passion i livet ;)
Det finns många olika typer av sångstilar, men jag tycker det är så mysigt.
Idol är ändå bra, visa skrattar man åt, och ibland är det nästan så att man börjar gråta.
David är ändå sötast,
har varit på mig i typ 2 år:
 "Men snäääälla Emelie, kan du inte söka till idol ?!"
Goding, jag hade inte klarat mig bra där, jag sjunger ju bara på skoj ;p

Mer än idol idag blir det nog lite pluggande, ska försöka skriva klart mitt religionsarbete,
sen ska jag börja packa lite inför söderresan.
Åh, only three days left.
I like it!
Sen ska jag försöka ta mig ut på en promenad.
Plugga in mp3n i öronen och bara gå.
Så underbart härligt det är alltså!
Sen blir det 20.05 bussen in till stan, till Robert.
Har körlektion imorgonbitti 7.00, så då passar det bra att sova på Lunda, hos min älskade!
Vi ska nog göra smoothies, inför mitt projekt. Vi får välla se.
Blir kanske kvar imorgonnatt också, beroende på om jag och Robert skulle fara på bio.
Var lite sugen på att se Patrik 1.5. Dom säger att den är bra, och trailern verkar ändå helt okej.
Är dundertaggad på Rally brudar som kommer ut senare i höst.
Pratade med Marie igår om att vi kanske ska gå och se den senare ;)

Igårkväll efter middagen tog jag och mamma en promenad.
Skönt att bara gå och prata, plus att vi gick på affären och handlade lite.
Sen ringde Ellen och frågade om jag ville åka med henne på en lite biltur,
och självklart ville jag det.
Så vi for en sväng, sen for vi förbi Erica som jobbade på Hörneforsgården.
Vi var där en stund, sen åkte vi hem till mig och åt marängswiss.
Suuupermums! :)

Nu ska jag koncentrera mig lite på idol,
nog för att det är repriser, men bor man i stan under veckan får man ju inte se så mycket teve.
Men nu har Robert införskaffat tvlicens och internet, så nu blir vi kanske lite med civiliserade ;)

Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0