Sleepingtime.

Tänkte inte kladda ner allt för mycket,
nog för att det skulle behövas egentligen.
Det händer så mycket nuförtiden ;)

För att summera dagen idag, så hade den faktisk varit mysig!
Vaknade upp på Lundevägen with my love.
Sen kom Tony förbi och vi åkte till museumet med skolan.
Inte så jätte kul, men helt klart bättre än att sitta i skolbänken.
Sen flöt dagen på som det skulle fram till 14.55,
då jag hade min första körlektion på bilskolan.
Usch så nervös jag var alltså,
men min lärare, Jonas, var super bra,
så jag tror nog att vi ska kunna ro i land detta.
Mindre än 2 månader kvar till 18år, så det blir att ligga i.
Iaf känns det bra att ta tag i det,
och det gick faktiskt hyffsat att köra.
Han sa att jag var duktig, så jag lyssnar väl på det ;)

När jag sen kom hem var jag helt död i huvudet.
En massa intryck från dagen.
Så jag la mig på sängen så fort jag kom in,
och där somnade jag.
Sov lite mer än en timme, sen vaknade jag till att mamma hade gjort min favoritmat.
Tortelini, eller hur det nu stavas. Gott var det iaf!
Sen satte jag mig vid datorn för att ta tag i ett arbete till Makt och Kön-kursen.
Kändes allmänt jobbigt, men som tur är blir jag ledig imorgon eftermiddag istället.
Ganska chill.
Ikväll såg jag också Idol.
Missade igår då jag var på körskolan och sedan sov hos Robert.
Vet inte om jag tycker att det var så bra,
ganska mesigt och det känns som att den nya juryn ska försöka efterlikna den förra.
Det blir säkert bättre med tiden,
ska se nästa vecka också, så det borde ju vara ett bra betyg ;)

Ska försöka sova nu,
jag får kladda av mig mer sedan ;)
Sleep tight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0