Skolan.

Sitter i skolan nu,
det är inte ,många här än.
men det kommer mer och mer.
Var här tidigare än jag brukar ;p
Det berodde på att jag hade körlektion imorse.
Dock bara 40 minuter, men det är så mycket bättre än ingenting.
Jag älskar att köra bil,
vill bara bli bättre på det ;)
Jonas tycker att det går bra, så jag får väl förlita mig på honom då.
3 lektioner är avklarade nu, och det är 4 till som ligger och väntar under september månad.
Sen får vi se hur det blir i oktober, men mitt mål är att försöka ta kortet just efter min födelsedag.
Alltså 1 november.
Det är alltid bra att ha olika mål, och det här hoppas jag att jag kan föllfölja.
Som det ser ut nu så ska det nog gå bra,
det handlar om att jag måste få in lite mer teori så att jag blir redo för teoriprovet också ;p

Måste bara få berätta om morgonen också ;p
Robert hade ställt klockan på 06.00 så att jag skulle hinna till trafikskolan till 7.00.
Så klockan ringer imorse och jag är verkligem dyyngtrött.
Det är mörkt ute, och jag känner att jag sovit alldeles för lite.
Sen börjar jag klä på mig bara för att komma upp ur sängen.
Då när jag ska ta min mobil med mig ut i köket ser jag att den klockan står på 04.00.
Jag kollar upp 2 klockor till och även dom står på 04.00.
Robert hade alltså råkat ställa fram väckarklockan när han skulle ställa in larmtiden.
Så fruktansvärt underbart att veta att jag skulle få sova 2 timmar till ,
det är drömmen varje morgon. Att någon ska komma in och säga att man får sova längre.
Och så blev det.
Underbart, men samtidigt jobbigt, för jag hann ju bli pigg ;p .

Ikväll ska jag försöka ta mig ut och köra bil med mamma.
Sen ska jag försöka få henne till att vi kan städa ur förrådet, som vi har pratat om sen vi flyttade dit. 5 år alltså.
Vilken företagsamhet ;)

Nu väntar makt och kön-lektion.
Vi ska nog läsa, sen kommer en kvinna som ska hålla ett föredrag.
Känner att dagen kommer bli lång, och jag sitter redan här och gäspar ;p

Peace.

Kommentarer
Postat av: V

Eeeeeeyy ^^

2008-09-11 @ 12:45:44
URL: http://scoregoal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0