Saturday.

Ganska chillad dag idag faktiskt.
Vaknade av att Marie först skickade några sms om vad jag skulle göra idag,
sen när hon inte fick svar så ringde hon upp.
Hon frågade då om jag ville följa med till Tallberg,
det är en sevärdhet med höga broar.
Super fint faktiskt!
Så vi for dit, tog lite kort och fikade.
Godaste nougatkakorna!
Ska göra dem inför våran resa på onsdag,
så vi kan äta upp oss riktigt ordentligt.
Det är lixom bara 4 dagar kvar nu,
helt otroligt vad tiden har gått snabbt!

Sen när jag kom hem från Tallberg hjälpte jag pappa att ta kort på Davids junior som ska säljas.
Fick ta kort på bilen, samt filma då David gjorde en Burn-out på vägen.
Fränt ;p
Sen övningskörde jag till Norrmjöle för att hämta Frida, Jessica och William.
Mamma är lugnare med att åka med nu, och det känns faktiskt bra.
Hon kan som hantera det nuförtiden.
Men jag känner mig ändå säkrast med Jonas bredvid mig,
allting går så mycket lättare då ;p

Snart blir det middag, och sen har jag funderat på att ta en promenad.
Kvällen blir lugn, ska nog bara ha en hemma myskväll med familjen.
Hade ju tänkt tagga sönder igår och bara ta det lugnt ikväll,
men det blir nog ganska lugnt på båda kvällarna nu.
Gårkvällen var inte alls särskilt taggad.
Vi träffades hos Ellen först, drack lite cider och allmänt chillade.
Sen körde Emma in till stan och vi får på en fest på Böleäng.
Typ 6 pers där, men det kom fler.
Då var jag ändå helt nykter, så jag följde med Emma och skjutsade hem en av hennes kompisar.
Sen när vi kom tillbaka var festen ganska död.
Så vi for upp på Grubbe en sväng, sen till Hössjö där det var ett lan.
Vi var där någon timme, sen for vi hem.
Fick en utskällning, vilket jag inte tar åt mig av, men det var tråkigt iaf.

Nästa gång tycker jag att vi taggar på riktigt!

Ska plocka ur diskamaskinen nu.
Over and out.
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tallberg där är det verkligen jätte fint! har min farbror inte långt därifrån!

Så där har man åkt förbi ett antal gånger :)

Låter som en riktigt mysig helg hördu söto!

Sköt om dig! och vi syns på måndag! <3

2008-09-20 @ 18:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0