Fixa och dona.

Jag har bestämt mig för att förändra utseendet på  min blogg litegrann,
så nu har jag tittar runt och försöker få ideer om hur den ska komma att bli.
Har fått hjälp av Mathias idag med att fixa med lite bilder,
så vi får väl se hur detta slutar.

Måste egentligen sova nu,
ska upp rätt tidigt imorgon,
för att sedan fara till Bjurholm.
Countryfestival där i helgen.
Ska dit med mamma och David.
Sen är mina kusiner där redan,
campingen är deras sommarboende ;)

Ikväll har jag bara varit hemma och tagit det lugnt.
Såg "Min stora kärlek" med mamma och david,
sen har vi ätit glass och så.
En ganska chillad kväll.
Och så grymt skönt att det är helg.
19 dagar kvar tills jag får träffa min älskade Lina.

nej, nu väntar sängen.
(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0