Wednesday

Halkbanan idag var underbart!
Det var seriöst det roligaste jag gjort i hela mitt liv.
och jag som var så orolig..
Men det var nog mest bara för att jag blivit uppskrämd om kuggning. haha.
Men hur som helst gick det jätte bra iallafall.
Snacka om att man känner sig mogen då man sitter helt själv i bilen och bara kör.
Sen snurrar man en del också, och det var så sjukt kul.
Kanske ska bli rallyförare ;)

Nog om detta, jag är jätte glad att jag vågade.
Hade nästan funderingar på att stanna hemma idag.
Sen körde jag in till stan också,
och gjorde ett par körkortstester på körskolan.
Gröna prickar, and me like!

Till min förtjusning är Lina här nu.
Lilla goding, som jag saknat dig!
Vi ska chilla på stan troligtvis imorgon, sen ska vi på fika på kvällen,
hockey på fredag sen ska hon vara med på mina 18årskalas.
Det känns kul.

Pratade med Robert idag också, och nu vill jag att han ska komma hem.
Det är faktiskt inge roligt att ha ett distansförhållande,
jag vet det nu.
Tänk då jag har körkort, då ska vi köra till Åsele. Och köra i Åsele, om jag vågar ;)
Får passa mig för renarna.

Nu ska jag äta, sedan ska jag köra in till stan igen, iochförsig ska vi bara hämta pappa.
Men all träning resulterar till att jag blir säkrare bakom ratten.

Take care,
me like cardriving.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0