Wednesday

I skrivande stund sitter jag nu vid vår bärbara dator som vi köpte idag.
Känns himla bra faktiskt. Mamma frågade i igår ifall jag hade tänkt över det där med att jag ville ha en dator då jag fyllde år. Men grejen då var att internet kostnaden per månaden var typ 200kr, och då är frågan om det är värt det.
Så jag kom på att det kanske inte var så angeläget att jag behövde ha en dator.
Då kommer mina älskade föräldrar på att dom kan köpa den.
Så då gjorde vi det.
Lovely. Super smidigt på sommaren i bussen, och bara det att vi slipper tjafsa om vem som ska ha vilken dator.

 Esprimo mobile.


Dagen då.
Underbar!
Det började med att jag sov på Lunda inatt,
sista kvällen vi skulle ses innan söndag, så då ville jag ta vara på den.
Han for i dag, och det känns som flera dagar sedan.
Iallafall så började vi morgonen med vår promenad som vi planerat att ta varje morgon.
Super hurtiga!
Sedan gick Robert på utvecklingssamtal medan jag gick hem och städade.
Sen kom han hem och vi åt frukost.
Sedan följde jag honom till bussen, där han skulle fara 10.10.
Mamma och pappa kom och hämtade mig och det var min tur för utvecklingssamtal.
Carin var super gullig, och talade bara en massa gott om mig.
Det kommer att kännas jätte tungt den dagen vi går ut, samtidigt skönt. Ta hand om mitt liv och bara göra en massa bra av det!
Efter samtalet for jag med mamma och pappa på Great Eastern. ÅÅååh, så gott alltså.
Är fortfarande mätt, ärligt!
Jätte mysigt iallafall.
Sen övningskörde jag till Stjärna Fyrkant, där vi köpte dator.
Jag och Mamma kollade upp lite grejer till min anmälan om ärret i pannan också.
Har tänkt att ge det ett försök iallafall, trots att det gått flera år.
Sen mötte vi upp mormor på Maxi där vi gick och fikade.
Älskade mormor, den bästa av dem alla!
Jag körde hem från maxi, det gick super bra!

Sedan jag kommit hem då har jag väl mest försökt få igång datorn,
sen ska jag försöka ta tag i lite uppgifter här hemma.
Skönt att vara på hemmaplan för ett tag, älskade familj!

Nu ska jag överlåta datorn till Frida,
och jag ska gå till den andra datorn och lägga in bilder från kameran.
Har man problem eller ? ;)

Take care.
Snart 18!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0