Tuesday2

Nu är jag så enormt jätte less..
Det har inte hänt något speciellt, egentligen.
Känner mig bara så nere, och det är inte en kul känsla.
Då jag vet att det är så mycket som väntar,
en massa roliga saker som kommer få mig på bättre humör.
Men det känns långt bort nu.

Min dator håller på att braka ihop,
och jag är mätt.
Usch, jag hatar det..
Men det är väl som mamma säger,
en jobbig känsla bara..

Dessutom tär det så otroligt att veta att jag kastat bort vänskapen men någon som en gång betydde så mycket.
Men jag ska vara ärlig och säga att det har helt enkelt inte funnits tid, körkortet tar verkligen allting nu.
Och efter skolan annars är jag helt död.
Det blir bara så, sista året på gymnasiet innefattar mycket planering, jobb och engagemang.
Och jag kan inte dela på mig eller finna energi som inte finns..
Jag har varit osocial mot de flesta, men det finns en som reagerar hårt.
Och det är jätte tråkigt... vill verkligen att vi ska ta oss igenom detta. Men då gäller det att båda kan acceptera att kontakten kanske inte finns hela tiden varje dag, utan det ska man känna ändå. Undermedvetet.
Jag kände det, tills allting bröt ut. 

Usch, känner att det bara blir sämre av att tänka på det. 
Något kul då... 
Jo, jag träffade Emma idag. 
Först satt vi på körskolan och gjorde teoritester, 
Jonas strosade omkring och jag pratade lite med honom.
Sedan gick vi på Schmäck och fikade.
Jag åt en valnötsbrownie och Emma fikade morotskaka.
Vi satt där i 2,5 timme och det var super mysigt!
Sara och hennes vänner kom också förbi en sväng.

Nae, Emma var en ljuspunkt idag! Vilken superbabe! 

Snart kommer Marie, och vi ska ta en promenad och sedan baka inför mitt kalas.
Imorgon väntar halkbanan och jag är super nervös,
men det ska bli jätte roligt. Har hört att det ska vara en upplevelse ;)
Bara att hoppas.
Jag och mamma pratar mycket nu om att vi vill utomlands, 
jag vet att det inte kommer att bli av, men det hade varit otroligt välbehövligt!

Nu ska jag ringa Sofia och kolla av så att fikat på fredag med tjejerna är okej.

Take care, 
du är ju inte klok. ;)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0