Tuesday.

Tänkte passa på att uppdatera litegrann nu när jag har tid över,
Makt och Kön lektionen slutade tidigare, och den är förövrig slut nu.
Sista lektionen var i morse, då lyssnade vi på redovisningar och fick våra betyg.
Jag fick MVG i kursen, och visst, det var mitt mål, men jag vet inte om jag riktigt uppfyllt målen för det.
Men jag klagar inte.
Nästa vecka börjar Droger&Kriminalitet. Det blir nog en jätte bra kurs, spännande.
Läraren har sagt att vi ska på rättegångar och så. Hel intressant!

Imorse var jag och Robert hurtiga och gick upp 06.00 för att gå på promenad.
Det var kallt ute men vi klarade det ändå.
Skönt att komma hem sen och äta frukost och känna sig pigg och ja, hurtig.
Var ute och gick i gårmorse också, men då skulle jag på körskolan så vi hade ett mål med vår promenad.
Robert har dock bestämt att denna månad ska bli en bra månad, så vi ska äta bra, promenera mycket och allmänt vara duktiga.
Vi får se hur länge vi klarar av det ;), men jag blir iallafall grymt stolt över honom att han är så målmedveten.
Promenaden igår iallafall, gick ju till körskolan i hopp om att jag skulle få köra bil.
I min kalender stod det att jag skulle köra 07.00, men i hans schema står inte mitt namn med, och har aldrig gjort det.
Kul... Då hade jag glömt att fylla i i hans schema, efter att jag skrivit i min kalender.
Hur som helst satte jag mig vid datorn istället då. Kände att det var lika bra att ta tag i körkortet när jag ändå var uppe.
Så jag satt där och gjorde bort tre körkortstester, och det gick jätte bra.
Så nu hoppas jag att Jonas har lite mer att stå på, han vet att jag kan teorin nu.
Så då kan vi boka proven!! Jag är så grymt taggad, har sagt det förr, men jag är bara ärlig!
Har körlektion i eftermiddag, så då äntligen ska jag få köra!

Igår var en ganska omtumlande dag.
Chill i skolan med en redovisning, sen gjorde vi inte så mycket mer.
Gick hem till Robert, sov och åt lunch.
Sedan slår han sönder sin tand och jag gråter.
Tycker att såntdär är jätte otrevligt.
Så vi går iväg till tandläkaren,
sen går vi hem och äter middag.
Bio efter det, vi såg Tropic Thunder.
Helt okej faktiskt, men rätt överdriven.
Men ändå bra!
Efter det for vi upp på Ersboda och handlade.
Sen pratade jag i telefon med min underbaraste underbara! Och vi pratade på en hel del...

Jag finner verkligen inte ord för en människa just nu.
Jag blir mållös, och otroligt ledsen.
Hur man kan vara så känslokall och omogen.
Åååååh, du är skrattretande.
Och han förklarar dig så bra, eller ditt beteende.
Äcklig!


Du skulle bara våga förstöra för mig,
du har sjunkit så lågt.


Take care,
snart 18!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0