Tuesday

Sitter och hejar på mamma som säker majzenamjöl i skafferiet.
Hon ska baka inför min födelsedag, Bregottkakor ska hon göra :)
Och jag var duktig och gjorde korintkakor då jag kom hem från Marielle igårkväll också.
Sen han mormor lovat att baka lite, så vi ska nog få detta att gå i hamn.

Snart väntar bussen till stan där jag ska träffa Emma.
Vi ska gå och fika, men först sitta en stund på trafikskolan,
hon ville kolla av trafiktesten.
Och det är bara en fördel för mig,
är i princip det enda jag tänker på just nu.
Dagen D närmar sig och jag är suuuper nervös.
Eller visst, det är ett tag kvar, men ändå.
Har knappt kunnat sova sen jag och Jonas bokade in det för 2 veckor sedan.
Jag vet, jag är inte frisk.
Ska bli så skönt att få det avklarat, men då gäller det ju att jag klarar det också.
åååh, jag blir galen!

Men hos Marielle gick det bra, vi slingade hår, färgade ögonfransar, såg på Vem vet mest.
Där Roberts kompis Erik var med. Han kom till final och var jätteduktig om jag får säga mitt :)
Snacka om ett allmänbildat kompisgäng ;p
Själv skulle jag ha väldigt svårt för sånt där ;p

Nu ska jag börja göra mig i ordning.
Tack för stödet mamma.

Take care,
fikasugen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0