Tuesday.

Tänkte ge mig på en uppdatering nu,
det var som ett tag sedan jag hade tid för det.
Det har varit så mycket på sista tiden alltså.
Eller egentligen, jag har lagt min tid på att plugga teori..

I fredags var jag ledig. Gjorde mitt släktträd som ska vara klart till imorgon.
är dock inte klart än.. men jag ska försöka få bilder av mormor ikväll.
Vi ska dit för att Göran fyller år, så det blir nog mysigt.
Mer i fredags då, vi var typ och handlade, jag körde bil, osv osv.
Kvällen ägnades åt teori sen såg jag Idol med familjen.
Tycker att det är så mysigt att vara hemma hos min älskade familj!
Nu låter det som att jag aldrig är hemma,
men man lär sig uppskatta vad man har, då man inte alltid får ha det.
Ah, ni förstår vad jag menar.
På lördag åt vi middag på Nailheads, vilket var super mysigt,
och framförallt jääätte gott!
Fick se Henriks nya tatuering, made by my lovely Ellen.
Jag tycker den var grym! :)
Sen såg vi Be kind rewind på Lundavägen.
På söndagen blev det att stiga upp tidigt, för att fara på Fridas match på Tomtebo.
Dom vann den första matchen och fick då spela en till. Som dom förlorade.
Duktiga var dom iaf, jag övningskörde därifrån.
Vi åt lunch på Max, där vi träffade Snygg-Anders.
Oj så länge sedan jag träffade honom alltså, what a man! ;)
Sen körde jag till Sävar där vi köpte hockeyutrustning till David.
Kvällen avslutades på Lunda, jag tog en promenad och gjorde körkortstester.
Sen kom Robert hem från Åsele.

Igår då, jom en rätt kort dag. Slutade 12.30. Började med två nya kurser.
Droger och Kriminalitet, och Arbetssäkerhet och Miljö.
Det blir nog bra, DoK verkar jätte bra. Plus att den inte är så lång.
Gymnasiet är ganska chill just nu, och jag försöker bara leva.
Körkortet tar i princip all min tid, och det känns ändå bra.
Blir stolt över mig själv att jag tagit mig för detta.
Och jag ska klara av det.
Är grymt nervös för proven, tänker på det hela tiden.
Kanske lika bra ändå, då slipper jag lägga tankarna på annat.
Just go with the flow.
Träffade Marie på stan sen stund också,
köpte en jätte mysig, stickad tröja med stor hals. Jag har letat en sån.
Sen gick vi och fikade på Cafe Station, kladdkakan var inte att leka med!

Annars ska man väl inte klaga.. Jag lever ju.
Klart det är kämpigt ibland, och tårarna rinner.
Det kanske inte ska vara så, jag är mitt i livet.
Men jag försöker leva, ändå.
Livet har sina ljusa stunder!

Försov mig imorse också,
eller pappa försov mig ;).
Han kommer in i sovrummet 06.50, och frågar när jag skulle upp
"Det är lugnt pappa, det är helg"
Så påminner han mig att det är tisdag och att han glömde väcka mig 06.15.
Ingen större fara skedd, hann bara inte göra allting imorse.
Därför är det en halvsliten dag idag, men det är ganska chill det också.
Han var så söt, bad om ursäkt och erbjöd sig skjutsa mig till skolan istället.
Det är kanske för att jag inte sover hemma så ofta,
lätt hänt lixom..

Nu ska jag göra lite nytta.
Ikväll blir det som sagt kalas hos Göran.
Mys att få träffa folket, jag tycker om dom! <3
Sen mer plugg till teorin.
Jag ska fixa detta!

Take care!
A sign?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0