Thursday.

Nu är det bokat!
Det känns helt overkligt, men idag satte jag och Jonas oss ner och bokade in prov och halkbana.
Datum för prov säger jag inte, det får bli en hemlighet, men jag är grymt taggad.
Känns så konstigt att veta att strävan efter körkort snart är över, snart har jag det i min hand.
Underbart, samtidigt lite småtråkigt.
Men det blir super bra, friheten kommer att passa bra i mitt liv.

Nog pratat om det, körningen idag gick faktiskt bra.
Lite grejer jag måste tänka på bara.

Dagen i övrigt har spenderats på Sagateatern där vi har haft temadag, ang alkohol, droger och narkotika.
Det har varit en bra dag, i fick se på en teater som var jätte bra!
Sen har jag kört, som sagt.
Skrivit en ansökan till lucia, och nu sitter jag och väntar på min syster.
Jag ska färga hennes hår, men hon är på träning nu.
Det blir spännande, vill så gärna att det ska bli bra!
Hon borde vara hemma vilken sekund som helst.

Nu måste jag fokusera mycket på teorin och snart kommer min sötaste Lina!
Tyvärr har jag halkbanan den dag hon kommer, men vi kommer att hinna träffas mycket ändå.
Det är som bara en halvdag typ.
Jag saknar mina söderlänningar!

Nu ska jag återgå till skrivandet,
känner att denna uppdatering inte blev så medryckande,
men det är en uppdatering iallafall.

Take care,
drive safe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0