Thursday

Värsta huvudvärken på länge just nu, håller på att gå söööönder!
Barnen (Lina, Frida, David, Jessica, Björn och Danne) sitter och ser på One Three Hill.
En massa ungar, haha.

Imorse for jag tidigt in till stan och skulle övningsköra. Eller hade rättare sagt Lilla uppkörningen idag.
Dock gick det inte problemfritt, utan jag fick hemläxa.
Sådant som jag och Jonas måste träna på. Men vi har tid.
Hur som helst kändes det bra, klarade ju av det mesta jag och jag manövra en bil.
Så det är ju positivt.
Sedan när jag gick ner på körskolan igen satt Emma där och gjorde körkortstester.
Jag satte mig bredvid henne och vi pratade en sväng.
Kom åt en liten knapp som gjorde att datorerna slog av.
Som tur var satt bara jag och Emma där inne, men jag råkade göra så att hon inte kunde slutföra sitt prov.
Förlååt!
Sedan gick vi ut på stan och jag träffade upp Lina och David.
Sen gick vi på stan hela dagen.
Köpte kläder till David och jag köpte två tröjor.
Lina köpte som vanligt nagellack.
Haha.

Ikväll ska vi på fika hos mamma och pappas kompisar.
Deras son fyller år imorgon, och jag på lördag.
Så vi ska typ uppvaktas.
På tal om att fylla år.
Är med i tidningen idag, lite tokigt.
En intervju på familjesidorna om att jag fyller 18 på lördag.
Det var en rolig upplevelse faktiskt,
tack mamma! <3

2 dagar till 18... Sjukt!
But where are you?
Jag vill inte att min födelsedag ska krasha. Jag har sett fram emot det här så länge nu!

Imorgon kommer förhoppningsvis tjejerna förbi.
Dom är i Sundsvall idag, och jag hoppas att dom har kul.
Jag önskar att jag kunde vara mer social men körkortet tar verkligen all tid.
Men jag vill inte att det ska bidra till att jag blir kompislös...

Nu ska vi snart äta, och jag hoppas innerligt att huvudvärken snart går över!

Take care,
som sagt, du är inte klok!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0