Sunday.

uppdat. 20.06
 

Borde egentligen inte lägga energi på det här nu.
Bode sitta på Umeå-vännäs hemsida och göra körkortstester,
eller iallafall sitta och läsa i teoriboken.
Har försökt nu en stund, men jag kan inte koncentrera mig,
blir så less.
Är iallafall ensam i Roberts lägenhet en timme till,
men efter 21 börjar Pretty Woman, och den filmen är så otroligt mysigt,
så det lär inte bli så mycket "pluggande" då heller.
Nae, ska nog försöka lägga lite energi på det nu innan pojken kommer hem.

Gårdagen var iallafall rätt lugn, gjorde körkortstester och hade släkten på middag.
Sen for jag med tjejerna in till stan. Ganska chill.
Imorse var jag och mamma på Fridas match på Umedalen.
Dom vann med 4-3 men det var riktigt spännande där ett tag!
Sen impulsivt kom vi på att vi skulle fara på Björklövens match,
så vi for hem, duschade, bytte kläder ooch åt lunch.
Sen tillbaka till stan igen. Jag övningskörde litegrann, det kändes super bra!
Sen for vi på matchen och det var mysigt att vara tillbaka  på Skycom,
dock är det inte likadant som förr. När Jimmy, Lavander-bröderna, Blixt, Patrik och de förra spelarna var med.
Löven förlorade iallafall med 0-2, men det var kul att vara där ändå.

Så nu sitter jag här,
själv.
Måste fokusera nu.

Take care,
Lets rock.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0