Sunday

Sitter och lyssnar på mamma och Evas snack ang träning.
Just nu är jag så otroligt taggad på att börja träna, helt sjukt.
Visst jag är ute och går så ofta jag kan, men nu då körkortet tar så stor tid blir det inte så ofta.
Så fort det är avklarat blir det nog att börja träna, ska nog ska mig mot Iksu i stan,
så mycket smidigare då man har bil.
Typ kvällsträning, eller träning direkt på morgonen.
Nae, om man kanske skulle ta sig i kragen,
skulle må så mycket bättre av det.
Visst, det handlar om mycket pengar, men det är en prioriteringsfråga.

Annars då,
har varit i Robertsfors i helgen, eller i Ånäset hos Sara.
Sötaste gumman, så länge sedan vi träffades.
Borde bli oftare, det är skam.
Hon verkade lite nedstämd, men jag förstår dig.
Vi hade tjejmiddag och fest i hennes lägenhet igårkväll.
Riktigt trevligt många stunder faktiskt.
Saras kompis Carro från Vilhelmina var där,
en super trevlig tjej.
Så i det stora hela har helgen varit super,
skönt att byta lite miljö.
Trots att vi inte sovit så mycket, så var det kul att träffa min söta flicka.

Nu ska jag skjutsa min syster till Jessica,
det börjar bli mörkt ute och mamma tvivlar på att jag ska klara det.
Men det ska funka!

Take care,
tack för i helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0