Monday

En varm kopp te och en clementin, kan det bli bättre?
Haha, skämt och sido.
Sitter i köket och väntar på att mamma ska duscha klart, sedan ska jag bara sminka mig och vi ska in till stan.
Jag ska köra, plus att efter det har jag körlektion, så det blir mycket bil idag.
Men det tycker vi om, det blir bara närmare och närmare.

Sitter också och planerar hur jag ska lägga upp allting, vill träffa så många i samband med min födelsedag.
Men på fredag kommer tjejerna och på lördag och söndag blir det en massa släkt.
Sen ska jag försöka träffas med Johanna och sedan med Marie också!
Hade velat att Albin, Henke och Hanna också kunde komma,
hade varit kul för Lina att träffa dem också då hon är här.
Men det tycker jag att vi borde få in.
Känns som att detta lov enbart går ut på födelsedagsfirande.
Det är inte så att jag klagar, men jag vill ju hinna med mer saker.
På fredag ska vi på hockey, på onsdag är det halkbanan sen på torsdagkväll ska vi en sväng till Sandströms.
Jag fyller ju år på lördag och Jim fyller på fredag, så det blir att fara och fika hos dem en sväng tror jag.

Ja, det är mycket planering nu känner jag. Skulle vilja ha allting impulsivt, men det går ju inte.
Vill spenderar så mycket tid som möjligt med Lina också, nu när hon äntligen kommer upp.
Jag och Mamma försökte baka också nu på morgonen,
eller det slutade med att hon bakade medan jag duschade.
Kokoskakor, jättesöta, men kanske inte den färg och form som dem brukar ha.
Tokigt, men vi har tid att baka mer.
Vi får planera in det också.

Igår fick jag ett underbart besked!
Jag har blivit antagen att få delta i Umeås luciatåg.
Känns så overkligt, det har gått så lätt.
Första träffen är nästa tisdag, och det ska bli så otroligt kul!
Som sagt, overkligt!
Vill att massa folk ska närvara!
Och julen som är den finaste tiden på året!
Jag är såååå lycklig!

Nu väntar sminket,
sen en massa bil.
Me like!

Take care,
happiness!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0