Monday.

Idag har varit en sån där jobbig dag.
En sån där dag du hoppas du slipper komma ihåg sen.
Jag är så less på att gråta, ändå gör jag det för minsta grej.
Jag blir så less.
Vill kunna vara stark, men jag kan inte ljuga.
Ibland är det lättare att ta till gråt än att fejka ett leende.
Leenden har funnits idag också, och dom har varit äkta.
Men jag får panik..
Förstår du inte det.
Det finaste jag äger och har.
Jag vägrar se detta underbara glida mig ur händerna.
Men vi måste samarbete,
kämpa.
För jag vet att vi kan ta oss ur detta tillsammans.
Jag finns här för dig,
jag älskar dig!

Look in my eyes, what do you see?
Not just the color
Look inside of me
Tell me all you need and I will try
I will try

I'm gonna love you more than anyone
I'm gonna hold you closer than before
And when I kiss your soul, your body'll be free
I'll be free for you anytime
I'm gonna love you more than anyone


Nu blev det inte en uppdatering utan mer en förklaring om hur allt känns för dagen,
så uppdateringen får komma nu.

Lördagen blev en bra dag, Övik med Marie.
Dock inte så mycket shopping, men helt klart en helmysig dag.
Lunch på Subway och sedan bara en massa chill och kolla i butiker.
Köpte en skjorta och smink, sen ett hårband.
Kände mig inte i behov av så mycket mer faktiskt,
inte så länge kvar tills jag fyller år, så jag vill inte sabba alla tänkbara presentval.

Sen bar det iväg på Lunda, och Robert hade köpt en ny kamera.
En systemkamera, så det blir nog kul. Lär bli en hel del lekande med kameran :)
Erik och Paulina kom förbi på middag, och det var riktigt trevligt.
Vi åt fläskfile och typ klyftpotatis, fast med annan form.
Till efterrätt blev det smoothies och kladdkaka.
Kladdkakan blev inte riktigt som tänkte, för mycket mjöl, men helt klart godkänd ändå ;p

Söndag, när jag tillslut fick upp min älskade for vi ut och skulle vara hurtiga.
Konditionen är i botten och vi skulle springa,
haha, det blev inte så långt faktiskt, men faktiskt har jag ont i foten, så jag kan skylla lite på det.
Men bättre än att sitta inne iaf, så jag tycker vi var duktiga.
Sen for vi hem, åt lunch, såg på Joey.
Sen for jag med familjen och åt på Droskan.
Fy så gott alltså, men oj så mätta vi blev.
Galet.
Ansökningsbrevet skrevs på också,
sen bokade Lina biljetter hit! :)
Så dagen var bra,
mestadels.

Idag blev en kort dag i skolan, makt och kön-lektion där Tjejjouren var på besök,
sen skrev jag och Angela på vårat arbete.
Sen religion, där jag jobbar med Robert,
så då for jag hem till honom istället, för han var hemma idag.
Dock jobbade vi inte på arbetet, men det känns som att vi hinner det sen.
Vi har viktigare saker att ta itu med,
men hur allting i slutändan kommer bli vet nog ingen.
Tänk om man bara kunde få alla svar på livet,
skulle vara otroligt tråkigt, men praktiskt i många fall.
Cant go on like this..
We have to fight, to get things right.

Som sagt, en jobbigt dag idag, men det har väl funnits värre.
Känner bara att jag inte orkar gråta mer.
Men tårarna kommer liksom av sig själv...


Im just a girl.
Inte så självständig som alla tror.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Finns alltid här om du behöver prata <3

2008-10-06 @ 18:50:48
URL: http://tralllle.blogg.se/
Postat av: Alina

Ha en trevlig kväll! :)

2008-10-06 @ 18:57:39
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0