Saturday

Igår julpyntade jag i hela huset,
så nu när man kommer hem blir man så lycklig.
Det ser så mysigt ut!
Nu saknas bara julgranen, och den åker väl upp om ett par veckor.
Dessutom gjorde pappa pepparkaksdeg imorse då vi andra sov.
Vill lova att den är god.
Nu börjas det! Snart rullar vi.
As usually!

Nej, detta år har jag bestämt mig.
Ska klara av julmånaden, får kombinera med mycket motion ;p
Nu låter jag kanske som värsta hurtbullen, men jag vill bara inte tappa allt som jag byggt upp.
Just take it easy :)

Just nu håller mamma och pappa på att laga lax i ugn, det ska bli otroligt gott,
lax kan man inte misslyckas med!

Dagen har varit mysig, överlag. Var först på Fridas match, som de förlorade.
Sedan for jag och mamma runt i stan och fixade och donade.
Sen for jag hem till Robert en stund, hade med mig en ljusstake till hans fönster.
Så nu är det lite julstämning där också.
Nu sitter jag här. Halsen värker och hostan retar.
Imorgon ska vi sjunga på torget. Oj säger jag bara, bättre tajming kan man väl ha.
I värsta fall får jag mima imorgon...
God, help me!

Take care,
hooost.


Jultid, i love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0